A stretta cullaburazione trà Material Recovery Solutions è Godswill Paper Machinery furnisce à l'imprese lucali di riciclaggio una suluzione affidabile di imballaggio.
Godswill Paper Machinery furnisce attrezzature di riciclaggio di carta è di riciclaggio à l'imprese in u mondu sanu dapoi u 1987.
Hè unu di i più grandi pruduttori di presse à pressa in u mondu, cù più di 200 presse à pressa chì operanu attualmente in Australia è Nova Zelanda, assai di elle per una pruduzzione di grande vulume.
Dapoi u 2019, Material Recovery Solutions (MRS), basata in u Sud-Est di u Queensland, agisce cum'è unicu agente per Godswill.presse à pressain Australia è Nova Zelanda. Questa cullaburazione permette à MRS di furnisce vendite lucali, serviziu è supportu à i so clienti, rispondendu à i bisogni specifichi di u mercatu lucale.
U direttore generale di MRS, Marcus Corrigan, hà dettu chì a so cumpagnia hè ben posizionata per sustene questu mentre a pruibizione di l'esportazione australiana di parechji flussi di rifiuti entra in vigore, a capacità di trasfurmazione naziunale hè cresciuta è a dumanda di apparecchiature di palettizzazione di qualità hè aumentata. Markus hà dettu chì i prudutti imballati di alta qualità di Godswill, cumminati cù l'approcciu centratu nantu à u cliente è l'assistenza post-vendita di MRS, anu aiutatu à custruisce una forte rete di clienti fideli, chì dice chì rapprisentanu circa u 90% di e vendite di MRS.
«Cunsideremu Godswill u standard in Australia per l'applicazioni di larghezza di banda media à alta induve l'affidabilità è a durabilità sò critiche», hà dettu.
"Avemu stabilitu una forte relazione prufessiunale cù Godswill è avemu travagliatu strettamente cun elli per assicurà chì tutti i prudutti di presse Godswill sianu fatti su misura per risponde à i bisogni di i mercati australiani è neozelandesi."
MRS offre ancu una gamma di pezzi di ricambio per supportà i prudutti Godswill, è ancu un'officina meccanica à serviziu cumpletu chì permette a fabricazione interna di una gamma di apparecchiature supplementari, cumpresi trasportatori di alimentazione, schermi è separatori, è ancu disinni persunalizati induve necessariu.
Permette ancu à MRS di furnisce prudutti Godswill cum'è parte di suluzioni chiavi in manu persunalizate per u recuperu di materiali è altre imprese di riciclaggio.
Dapoi uni pochi d'anni, MRS hà datu priorità à l'investimentu in i so impianti di fabricazione per massimizà questu aspettu di l'attività internamente, secondu Markus.
«Cù l'attrezzatura adatta, una forza di travagliu ben sviluppata è l'opzioni di cuncepimentu efficienti chì offremu, MRS s'impegna à cresce a fabricazione in terra è l'impieghi lucali», hà dettu.
Cù una squadra d'ingegneri, tecnichi è pruduttori sperimentati à a sede di MRS in Queensland, è cuntrattisti situati in a maiò parte di e zone metropolitane in tuttu u paese, MRS hè capace di furnisce à i clienti tempi di risposta rapidi, serviziu regulare è supportu tecnicu.
«MRS s'impegna à mantene una stretta relazione cù i nostri clienti da u principiu di l'installazione è per tutta a vita di l'attrezzatura», hà dettu Markus.
I mudelli principali di Godswill includenu e presse automatiche à fila di a serie GB-1111F è a serie GB-1175TR.presse à dui cilindri.
E presse à pressa automatiche supportanu a manipulazione di materiali cum'è carta, cartone è altri flussi di rifiuti fibrosi.
Alimentata da un sistema idraulicu di 135 kW, a GB-1111F offre una vera produttività quandu hè aduprata cù u trasportatore d'alimentazione ghjustu. Hè capace di imballà cartone à 18 tunnellate per ora è carta à 22 tunnellate per ora.
A gamma di presse à dui pistoni hè cuncepita per trattà materiali à alta memoria cum'è buttiglie di plastica è film LDPE, è ancu una gamma di altri materiali, cumpresi lattine d'aluminiu è d'acciaiu è plastiche dure.
Per materiale particularmente difficiule, un filu supplementu pò esse attaccatu à a balla in cumbinazione cù u sistema di reggiatura Accent 470. E custruzzioni persunalizate sò dispunibili per applicazioni più di nicchia. A gamma Godswill di MRS dipresse à pressatipicamente sò dispunibili in trè dimensioni di telaio è presentanu un sistema idraulicu mudulare chì permette à MRS d'aghjunghje kilowatt di putenza per adattà a macchina à i bisogni di i clienti.
«Un sistema idraulicu efficiente furnisce una gestione rigenerativa di l'oliu, cumpunenti à risparmiu energeticu è azionamenti à frequenza variabile cù cuntrolli di velocità per ottimizà a fase à bassa carica di u ciclu di pressa», dice Markus.
Per facilità d'usu, tutti i Godswillpresse à pressasò dotati di una Interfaccia Umana Macchina, una cunfigurazione intuitiva di u schermu tattile chì permette à l'operatore di cuntrullà o aghjustà i paràmetri di a macchina per diversi materiali, è ancu di accede à a diagnostica è à a risoluzione di i prublemi.
window.addEventListener('DOMContentLoaded', function() { jQuery(document).ready(function() { DefineUtilityAdSlot(googletag, 'mrec', '/36655067/wastemanagementreview', 'div-gpt-ad-mrec1-2', 'PROD', 'mrec1'); }); });

Waste Management Review hè a rivista principale in Australia in u campu di i rifiuti, u riciclaggio è u recuperu di e risorse.
Data di publicazione: 21 di lugliu di u 2023