Per ogni installazione chì genera grandi quantità difilm di plastica di scarto, u prublema u più fastidiosu hè u so vulume enormu è a so forma caotica. Quessi filmi estremamente ligeri ma ingombranti, cum'è u cotone soffice, riempienu rapidamente magazzini è attelli, micca solu perdendu spaziu, ma ancu presentendu periculi per a sicurezza. E presse per film plasticu offrenu una suluzione assai efficiente à questu prublema. Cumu simplificanu e cose è "riducenu" u vostru spaziu di almacenamentu mentre aumentanu a so capacità?
A so funzione principale stà in a cumpressione estrema di u vulume. U film plasticu stessu hè dolce è elasticu; quandu hè impilatu liberamente, hè pienu d'aria, risultendu in un usu di u spaziu estremamente bassu. E presse per film plasticu utilizanu putenti forze meccaniche o idrauliche per cumpressà ripetutamente u film in a tramoggia, espulsendu forzatamente l'aria è rumpendu a so struttura libera. Attraversu stu prucessu, u film scioltu chì nurmalmente occuperebbe 100 metri cubi di spaziu pò esse cumpressu in balle compatte chì occupanu solu 10 metri cubi o ancu menu. Stu rapportu di cumpressione pò tipicamente ghjunghje à 5: 1 o ancu 10: 1, ciò chì significa chì l'usu di u vostru spaziu di almacenamentu aumenta istantaneamente parechje volte.
Siconda, permette una gestione standardizata è urganizata di i rifiuti. U film plasticu micca trattatu si sparghje in u ventu, mischjendu si facilmente cù altri rifiuti è causendu difficultà di gestione. Dopu l'imballaggio, u film disordinatu hè trasfurmatu in "mattoni" rettangulari puliti. Queste balle sò di dimensioni uniformi, cù bordi lisci, chì li rendenu faciuli da manipulà cù carrelli elevatori o pallet, è permettenu l'impilamentu in altu livellu cum'è i muri di l'edifizii. Questu ùn solu massimizza l'usu di u spaziu verticale di u magazzinu, ma crea ancu un ambiente pulitu è ordinatu, cambiendu cumpletamente l'impressione precedente di sporcu è caoticu.

Inoltre, un ambiente di almacenamentu pulitu migliora direttamente a sicurezza è l'efficienza di gestione. I film impilati à casu presentanu un risicu significativu d'incendiu è generanu facilmente batteri. Dopu l'imballaggio, i materiali sò cuncentrati è fissi, riducendu l'area di cuntattu cù l'aria è diminuendu u risicu d'incendiu. À u listessu tempu, u contu chjaru di e balle simplifica a gestione di l'inventariu, rendendu faciule u calculu di i pesi di riciclaggio è l'urganizazione di e spedizioni. Dunque, umacchina per imballà film plasticu ùn hè micca solu una macchina, ma ancu un eccellente "gestore di spaziu", chì libera risorse spaziali preziose è migliora l'efficienza di gestione per a vostra attività per mezu di a cumpressione fisica.
E presse per buttiglie di plastica è PET di Nick Baler furniscenu una suluzione efficiente è economica per cumpattà i rifiuti di plastica, cumprese buttiglie in PET, film plasticu, contenitori in HDPE è film termoretraibile. Cuncepite per impianti di gestione di rifiuti, impianti di riciclaggio è pruduttori di plastica, queste presse aiutanu à riducerifiuti di plasticavulume di più di 80%, ottimizà u almacenamentu è migliurà l'efficienza di u trasportu.
Cù opzioni chì vanu da mudelli manuali à mudelli cumpletamente automatichi, e macchine di Nick Baler migliuranu a velocità di trasfurmazione di i rifiuti, minimizanu i costi di manodopera è aumentanu l'efficienza operativa per l'industrie chì gestiscenu u riciclaggio di rifiuti plastichi à grande scala.
https://www.nkbaler.com
Email:Sales@nkbaler.com
WhatsApp: +86 15021631102
Data di publicazione: 06 di nuvembre di u 2025