Parlendu di l'applicazione di upressa multifunzione à porta elevatricehè diventatu sempre più estensivu, Nick vi darà una breve introduzione à l'usu di a pressa multifunzione à porta elevatrice, spergu chì vi serà utile.
1. Passate a corda di a pressa per balle à traversu u dispusitivu di tensione automatica daretu à a pressa multifunzione di a porta di sollevamentu, è piazzatela longu a fessura di reggia, poi ligate a reggia à l'estremità inferiore di a fessura di reggia, è girate u dispusitivu di tensione automatica di 90 gradi, chjude a porta inferiore è bloccatela.
2. Mette u materiale. Quandu u materiale hè caricatu à l'altezza di a piastra di pressione, chjude a porta è appughjà u buttone "falà". A pressa multifunzione cù porta elevatrice funziona automaticamente è hè cumpattata.
3. A piastra di pressione si move in giù è si comprime per ghjunghje à a pressione è torna automaticamente à a pusizione cumpletamente aperta. Quandu si comprime è si restringe a pressa, a piastra di pressione si ferma à a pusizione preimpostata di u materiale cumpressu.
4. Aprite a porta di a porta di sollevamentu è di a pressa multifunzione, passate a corda di legatura da davanti à daretu per a fessura inferiore è vultate in avanti per a fessura di a linea di a piastra di pressione, è poi tirate strettamente a corda di legatura è annodatela à manu. Spinghje l'asta di a pressa à manu, è spinghje l'asta in una pusizione fissa per u serraggio.
Appughjà u buttone "su", a corsa di ritornu di u cilindru farà esce automaticamente e balle imballate. (Ùn hè micca permessu di stà davanti à a porta quandu si apre a porta, per ùn esse feritu da u rimbalzu di a porta)
5. Dopu chì a balla di a pressa multifunzione cù porta elevatrice hè esce, rimette a leva di a balla in giù. Dopu quessa, a balla hè rimossa, a porta hè chjusa è bluccata per entre in a prossima attività di u ciclu di pressatura di a balla.
NKBALER furnisce prufessiunalmentepresse semi-automatiche, presse automatiche, presse urizzuntali, ecc., cù una gamma cumpleta di mudelli. Benvenuti novi è vechji amichi à vene à cumprà.
Data di publicazione: 11 di ferraghju 2025
