Presse per buttiglie di plasticasò divisi in duie serie, automatiche è semi-automatiche, chì sò cuntrullate da un microcomputer PLC.
Sò principalmente aduprati per u stampaggio à compressione di cartoni di rifiuti, buttiglie di plastica, buttiglie d'acqua minerale è altri rifiuti in stazioni di riciclaggio di risorse rinnuvevuli à grande scala è cartiere.
A plastica imballata da a macchina hà i vantaghji di una forma uniforme è ordinata, una grande gravità specifica, una alta densità è un vulume riduttu, chì riduce u spaziu occupatu da e buttiglie di plastica, è riduce i costi di almacenamentu è i costi di trasportu. Dunque, chì sò e caratteristiche di a pressa per buttiglie di plastica?
1. Funziunamentu: U funziunamentu di a pressa per buttiglie di plastica hè basatu annantu à idee di cuncepimentu umanizate, è u funziunamentu hè assai simplice. Pò esse operatu manualmente o automaticamente, riflettendu a rimarchevule caratteristica di l'integrazione.
2. Energia: In termini di risorse energetiche, a pressa pò funziunà micca solu per mezu di l'usu più tradiziunale di i motori diesel, ma ancu cù l'elettricità, è hè risparmiatrice d'energia è rispettosa di l'ambiente.
3. Sicurezza: Per via ditecnulugia idraulicaDopu à a pruduzzione à longu andà è à l'esperimenti è l'operazioni di feedback di i clienti, u funziunamentu di a macchina hè diventatu assai stabile, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi troppu di a so sicurezza.
4. Prutezzione ambientale: l'equipaggiu ùn hà micca rumore è polvere in u prucessu di pruduzzione, è hè rispettuosu di l'ambiente è igienicu, chì risponde à i requisiti di a situazione attuale è risolve e preoccupazioni di i clienti.
NKBALER cuntinuerà à travaglià duramente per rende i prudutti più simplici è flessibili, è cuntinuerà à sviluppà si in a direzzione di l'automatizazione intelligente è di alta gamma.
Data di publicazione: 19 di ferraghju 2025
