Presse semi-automatiche

CK International, u principale fabricatore di u Regnu Unitu di l'equipaggiu di compattazione di rifiuti, hà vistu recentemente una crescita di a dumanda per e so presse semi-automatiche. L'annu passatu hà vistu cambiamenti drammatici in a cumpusizioni di i flussi di rifiuti è cumu e cumpagnie trattanu i rifiuti. In questi tempi difficili, hè criticu per parechje cumpagnie di truvà una soluzione di pressa chì riduce u travagliu, i costi operativi è di cunsumu, è CK crede chì una pressa semi-automatica hè a suluzione ideale per a so attività.
Andrew Smith, Direttore Commerciale di CK International in u Regnu Unitu è ​​​​l'UE, hà dettu: "In l'ultimu annu avemu vistu parechji clienti prufittà di l'aumentu di u costu di e merchenzie per aghjurnà l'equipaggiu di compactazione di i rifiuti. Questu hè soprattuttu notu in e-commerce è retail. settori, a quantità di rifiuti in questi industrii hè aumentatu significativamente. E macchine semi-automatiche sò a megliu scelta ".
Smith cuntinuò: "Pensu chì ci sò parechje ragioni per quessa chì questi clienti turnanu à CK International per suluzioni di riciclamentu. Pudemu capisce e so preoccupazioni è furnisce una suluzione persunalizata per alleviate i so prublemi - sia per riduce u costu di u travagliu sia per migliurà u riciclamentu. U so valore di merchandise. Da a consegna à u scaricamentu di u containeru è ancu a riduzione di l'impronta, u nostru squadra di cuncepimentu in casa hà sappiutu truvà una suluzione per i so bisogni.
Alcuni di i prughjetti sustinuti recentemente da CK International includenu: cumpagnie di gestione di rifiuti, rivenditori di e-commerce, fabricatori di alimenti è NHS. In una stallazione recente in un grande fabricatore di alimenti, un cliente hà rimpiazzatu una pressa verticale cù una pressa semi-automatica CK450HFE cù tilt di hopper è gabbia di sicurezza. U cliente hà nutatu una riduzione di i costi di u travagliu mentre aumenta u costu di u materiale di imballaggio.
CK International produce una di e più vaste gamme di presse semi-automatiche in u mercatu. A gamma hè dispunibule in 5 mudelli diffirenti per risponde à i bisogni di tutti i materiali. Siccomu l'imballatrice semi-automatica tratta i rifiuti nantu à una superficia stazionaria, a densità di balla hè spessu più altu in queste macchine cà in i presse à canale. E macchine sò capaci di trasfurmà finu à 3 tunnellate di materiale per ora è a gamma di prudutti hè divisa in 4 serie diverse cù pesi di pacchettu di 400 kg, 450 kg, 600 kg è 850 kg.
Per più infurmazione nantu à a gamma di presse semi-automatiche di CK International, visitate www.ckinternational.co.uk o chjamate +44 (0) 28 8775 3966.
Cù piattaforme stampate è digitali di punta à u mercatu per u riciclamentu, l'estrazione è a manipulazione di materiale in granu, offremu un approcciu cumpletu è quasi unicu à u mercatu. Publicatu bimestrali in formatu stampatu o in linea, a nostra rivista presenta l'ultime nutizie nantu à i lanci di novi prudutti è i prughjetti di l'industria consegnati direttamente à selezziunà indirizzi in u Regnu Unitu è ​​​​l'Irlanda di u Nordu. Hè ciò chì avemu bisognu, avemu 2,5 lettori regularmente da 15 000 lettori regularmente di a rivista.
Travagliemu strettamente cù e cumpagnie per furnisce editoriali in diretta guidati da recensioni di i clienti. Tutti cuntenenu interviste registrate in diretta, ritratti prufessiunali è imagine chì creanu è migliurà una storia dinamica. Avemu ancu participà è prumove e case aperte è avvenimenti publicendu editoriali convincenti in a nostra rivista, situ web è newsletter per e-mail. Lasciate HUB-4 distribuisce a rivista in u ghjornu apertu è prumovemu u vostru avvenimentu per voi in a sezione News & Events di u nostru situ web prima di l'avvenimentu.
A nostra rivista bimensile hè mandata direttamente à più di 6,000 cave, depositi di trasfurmazioni è strutture di trasbordu cù una tarifa di consegna di 2,5 è un lettori stimatu di 15,000 in u Regnu Unitu.



Tempu di post: Jul-12-2023