Presse semi-automatiche

CK International, u principale produttore britannicu di attrezzature di cumpattazione di rifiuti, hà vistu recentemente un aumentu di a dumanda per e so presse semi-automatiche. L'annu passatu hà vistu cambiamenti drammatici in a cumpusizione di i flussi di rifiuti è in u modu in cui l'imprese gestiscenu i rifiuti. In questi tempi difficili, hè cruciale per parechje imprese truvà una soluzione di pressatura chì riduce i costi di manodopera, operativi è di consumabili, è CK crede chì una pressa semi-automatica hè a soluzione ideale per a so attività.
Andrew Smith, Direttore Cummerciale di CK International in u Regnu Unitu è ​​in l'UE, hà cummentatu: "In l'ultimu annu avemu vistu parechji clienti prufittà di l'aumentu di u costu di e merchenzie per migliurà i so equipaghji di cumpattazione di rifiuti. Questu hè particularmente notevule in i settori di l'e-commerce è di a vendita al dettaglio, a quantità di rifiuti in queste industrie hè aumentata significativamente. E macchine semi-automatiche sò a megliu scelta".
Smith hà cuntinuatu: "Pensu chì ci sò parechje ragioni per chì sti clienti si rivolgenu à CK International per suluzioni di riciclaggio. Simu stati capaci di capisce e so preoccupazioni è di furnisce li una suluzione persunalizata per alleviare i so prublemi - sia chì si tratti di riduce i costi di u travagliu sia di migliurà u riciclaggio. U valore di a so merce. Da a consegna à u scaricamentu di i container è ancu a riduzione di l'impronta, a nostra squadra di cuncepimentu interna hè stata capace di truvà una suluzione chì si adattava à i so bisogni".
Alcuni di i prughjetti sustinuti recentemente da CK International includenu: cumpagnie di gestione di rifiuti, rivenditori di e-commerce, pruduttori di alimenti è u NHS. In una recente installazione in un grande produttore di alimenti, un cliente hà rimpiazzatu una pressa verticale cù una pressa semiautomatica CK450HFE cù inclinazione di a tramoggia è gabbia di sicurezza. U cliente hà nutatu una riduzione di i costi di manodopera mentre aumentava u costu di u materiale di imballaggio.
CK International fabrica una di e più larghe gamme di presse semi-automatiche nant'à u mercatu. A gamma hè dispunibule in 5 mudelli diversi per risponde à i bisogni di tutti i materiali. Siccomu e presse semi-automatiche trattanu i rifiuti nantu à una superficia stazionaria, a densità di e balle hè spessu più alta in queste macchine chè in e presse à canali. E macchine sò capaci di trattà finu à 3 tunnellate di materiale per ora è a gamma di prudutti hè divisa in 4 serie diverse cù pesi di imballaggio di 400 kg, 450 kg, 600 kg è 850 kg.
Per più infurmazioni nantu à a gamma di presse semi-automatiche di CK International, visitate www.ckinternational.co.uk o chjamate +44 (0) 28 8775 3966.
Cù piattaforme stampate è digitale leader di u mercatu per u riciclaggio, l'estrazione è a movimentazione di materiali sfusi, offremu un approcciu cumpletu è guasi unicu à u mercatu. Publicata ogni dui mesi in furmatu stampatu o in linea, a nostra rivista presenta l'ultime nutizie nantu à i lanci di novi prudutti è i prughjetti industriali consegnati direttamente à indirizzi selezziunati in u Regnu Unitu è ​​in l'Irlanda di u Nordu. Questu hè ciò chì ci vole, avemu 2,5 lettori regulari nantu à 15.000 lettori regulari di a rivista.
Travagliemu strettamente cù l'imprese per furnisce editoriali in diretta basati nantu à e recensioni di i clienti. Tutti cuntenenu interviste registrate in diretta, foto è immagini prufessiunali chì creanu è migliuranu una storia dinamica. Participemu ancu à è prumovemu ghjurnate di porte aperte è eventi publicendu editoriali interessanti in a nostra rivista, situ web è newsletter per email. Lasciate chì HUB-4 distribuisca a rivista durante a ghjurnata di porte aperte è noi prumoveremu u vostru avvenimentu per voi in a sezione News & Events di u nostru situ web prima di l'avvenimentu.
A nostra rivista bimestrale hè mandata direttamente à più di 6.000 cave, depositi di trasfurmazione è impianti di trasbordu cù una tarifa di consegna di 2,5 è un numeru di lettori stimati di 15.000 in u Regnu Unitu.



Data di publicazione: 12 di lugliu di u 2023