Cumu imballà una donazione di vestiti di seconda manu

Donà i vostri vechji oggetti à un magazinu di seconda manu pò esse difficiule, ma l'idea hè chì i vostri oggetti averanu una seconda vita. Dopu a donazione, seranu trasferiti à u novu pruprietariu. Ma cumu si preparanu queste cose per u riutilizazione ?
26 Valencia in San Francisco hè un modestu magazzinu di trè piani chì era prima una vechja fabbrica di scarpe. Avà donazioni infinite à l'Esercitu di a Salvezza sò smistate quì, è dentru hè cum'è una piccula cità.
«Avà simu in a zona di scaricamentu», mi dice Cindy Engler, responsabile di e relazioni pubbliche per l'Esercitu di a Salvezza. Avemu vistu rimorchi pieni di sacchi di spazzatura, scatule, lanterne, animali imbalsamati randagi - e cose cuntinuavanu à ghjunghje è u locu era rumurosu.
«Cusì questu hè u primu passu», disse ella. «Hè statu cacciatu da u camionu è dopu smistatu secondu a parte di l'edifiziu induve si dirige per un ulteriore smistamentu.»
Engler è eiu simu andati in e prufundità di stu grande magazzinu di trè piani. Induve andate, qualchissia smista e donazioni in centinaie di macchine di plastica. Ogni sezione di u magazzinu hà u so caratteru: ci hè una biblioteca di cinque stanze cù scaffali di 20 piedi d'altezza, un locu induve i materassi sò cotti in un fornu gigante per assicurassi ch'elli sianu sicuri per a rivendita, è un locu per almacenà ninnoli.
Engler hè passata accantu à unu di i carretti. «Figurine, peluche, cesti, ùn si sà mai ciò chì succede quì», esclama.

https://www.nkbaler.com
«Probabilmente hè ghjuntu eri», disse Engler mentre passavamu accantu à persone chì frugavanu in pile di vestiti.
«Sta mane l'avemu urdinati per i scaffali di dumane», aghjunse Engler, «processemu 12 000 vestiti à ghjornu».
I vestiti chì ùn ponu esse venduti sò posti in presse à pressa. A Baler hè una pressa gigante chì macina tutti i vestiti invendibili in cubi di a dimensione di un lettu. Engler hà guardatu u pesu di unu di i sacchi: "Questu pesa 1.118 libbre".
A balla serà tandu venduta à altri, chì prubabilmente l'useranu per cose cum'è imbottisce tappeti.
«Cusì, ancu l'uggetti strappati è dannighjati anu vita», m'hà dettu Engler. «Facemu chì certe cose vadanu assai luntanu. Apprezzemu ogni donazione».
L'edifiziu cuntinueghja à esse custruitu, pare un labirintu. Ci hè una cucina, una cappella, è Engler m'hà dettu chì ci era una pista di bowling. Di colpu a campana hà sunatu - era l'ora di cena.
Ùn hè micca solu un magazzinu, hè ancu una casa. U travagliu di magazzinu face parte di u prugramma di riabilitazione da a droga è l'alcol di l'Armata di a Salvezza. I participanti vivenu, travaglianu è ricevenu trattamentu quì per sei mesi. Engler m'hà dettu chì ci sò 112 omi chì manghjanu trè pasti à ghjornu.
U prugramma hè gratuitu è ​​finanziatu da i prufitti di u magazinu da l'altra parte di a strada. Ogni membru hà un impiegu à tempu pienu, cunsiglii individuali è di gruppu, è una grande parte di questu hè a spiritualità. L'Esercitu di a Salvezza si riferisce à 501c3 è si descrive cum'è "a parte evangelica di a Chjesa Cristiana Universale".
«Ùn si pensa micca troppu à ciò chì hè accadutu in u passatu», disse. «Si pò guardà versu l'avvene è travaglià versu i propri scopi. Devu avè Diu in a mo vita, devu amparà di novu à travaglià, è questu locu m'hà amparatu què.»
Traversu a strada per andà à u magazinu. E cose chì appartenevanu à qualcunu altru parenu esse avà meie. Aghju guardatu trà e cravatte è aghju trovu un vechju pianoforte in u dipartimentu di mobili. Infine, à Cookware, aghju trovu un piattu veramente bellu per $ 1,39. Aghju decisu di cumprà lu.
Stu piattu hè passatu per parechje mani prima di finisce in a mo borsa. Si puderebbe dì armata. Chì sà, s'ellu ùn u rompu micca, puderia finisce torna quì.


Data di publicazione: 21 di lugliu di u 2023