Cos'è una pressa di tipo L o una pressa di tipo Z?

L'imballatrici di tippu L è di u tippu Z sò dui tipi di presse cù disinni diffirenti. Sò generalmente usati per cumpressà i materiali agriculi (cum'è fenu, paglia, pasture, etc.) in balle di forme è dimensioni specificate per un almacenamentu faciule. è trasportu.
1.Presse à balle à L (L-baller):
La pressa in forma di L hè ancu chjamata pressa trasversale o pressa laterale. Hè carattarizatu da l'alimentazione di u materiale da u latu di a macchina è a compressione di u materiale in balle rettangulari attraversu un dispositivu di compressione trasversale. A forma di sta balla hè di solitu rettangulare è a dimensione pò esse aghjustata cum'è necessariu. A pressa in forma di L hè di solitu adattata per operazioni di picculi spazii per via di a so dimensione relativamente chjuca è di l'operazione flessibile.
2.Z-baller:
L'imballatrice di tipo Z hè ancu chjamata pressa longitudinale o pressa in avanti. Alimenta i materiali da a parte frontale di a macchina è li comprime in balle tondi o cilindriche attraversu un dispositivu di compressione chì si move longitudinalmente. A forma di sta balla hè di solitu tonda, è u diametru è a lunghezza pò esse aghjustate cum'è necessariu. L'imballatrici di tipu Z sò generalmente adattati per operazioni di grande area per via di a so alta efficienza operativa è sò adattati per l'usu in grande splutazioni o ranch.

vestiti (2)
In sintesi, i principali diffirenzii tràPresse a forma di L e presse a forma di Zsò a direzzione di u materiale d'alimentazione, u disignu di u dispusitivu di cumpressione è a forma di a balla finale. Qualessu tipu di pressa per sceglie dipende principarmenti da a dimensione di l'area di travagliu, u tipu di coltu è i bisogni di l'utilizatori per a forma è a dimensione di a balla.


Tempu di Postu: Feb-01-2024