Nick Machinery hè specializata in a pruduzzione di diverse macchine per l'imballaggio di carta usata, adatte per diverse stazioni di riciclaggio di carta usata. Queste macchine sò tecnologicamente avanzate, affidabili è offrenu prestazioni stabili.
E principali differenze trà e presse per carta straccia cumpletamente automatiche è quelle standard sò in u so livellu di automatizazione, l'efficienza operativa, i costi di manodopera è i scenarii applicabili. E differenze specifiche sò e seguenti:
1. Gradu di automatizazione
Cumpletamente automaticupresse per carta straccia utilizanu un sistema di cuntrollu PLC o una tecnulugia di sensori intelligenti, chì permette un funziunamentu senza pilotu di tuttu u prucessu di alimentazione, cumpressione, imballaggio è insacchettamentu di carta usata.
Per esempiu, i sensori infrarossi ponu rilevà automaticamente u livellu di materiale è inizià u prucessu di cumpressione, imballendu automaticamente u nastro o u filu di imballaggio per assicurà u materiale.
E presse standard, invece, sò per u più semi-automatiche o manuali, chì necessitanu un funziunamentu manuale per l'alimentazione, l'aghjustamentu di a pressione di cumpressione è u fasciamentu manuale, ciò chì li rende assai dipendenti da l'operatore. 2. Efficienza di u travagliu
Macchine cumpletamente automatiche pò ottene una efficienza di compressione di 10-15 tunnellate per ora, cù un unicu ciclu di compressione chì dura solu 30-60 secondi è supporta un funziunamentu continuu di 24 ore.
Per esempiu, una certa marca di macchina cumpletamente automatica utilizza a tecnulugia di cumpressione sincronizata à dui cilindri per aumentà a densità di cumpressione di a carta usata à più di 800 kg/m³.
E macchine cunvinziunali, limitate da a velocità di funziunamentu manuale, ùn trattanu tipicamente più di 5 tunnellate per ora, cù un ciclu di cumpressione di 2-3 minuti è una densità di carta di scarto di solu circa 500 kg/m³.
2. Costu di u travagliu
L'equipaggiamentu cumpletamente automaticu richiede solu un operatore per u monitoraghju, risparmiendu circa 80.000-100.000 yuan in costi annuali di manodopera (basatu annantu à un salariu mensile di 5.000 yuan per persona).
E macchine cunvinziunali necessitanu dui o trè operatori, sò intensive in termini di manodopera, è u funziunamentu à longu andà pò purtà à una diminuzione di l'efficienza.
L'impresa di riciclaggio di carta usata hà signalatu una riduzione di 70% di i costi di u travagliu è una diminuzione di 90% di i tassi d'accidenti dopu avè cambiatu à apparecchiature cumpletamente automatiche. 4. Parametri tecnichi
Forza di cumpressione: I mudelli cumpletamente automatichi generalmente ghjunghjenu à 200-400 tunnellate, mentre chì i mudelli standard varianu tipicamente da 50-100 tunnellate.
Cunsumu d'energia: L'equipaggiamentu cumpletamente automaticu utilizza motori à frequenza variabile, chì risultanu in un cunsumu d'energia 30%-40% inferiore à i mudelli standard.
Costu di mantenimentu: U sistema di diagnosticu intelligente furnisce un avvisu precoce di guasti, riducendu i costi di mantenimentu di u 25% paragunatu à i mudelli standard.
3. Scenarii applicabili
I mudelli cumpletamente automatichi sò adatti per e grande stazioni di riciclaggio o i centri di smistamentu regiunali cù una capacità di trasfurmazione ghjurnata superiore à 50 tunnellate, mentre chì i mudelli standard sò più adatti per i punti di raccolta più chjuchi cù una capacità di trasfurmazione ghjurnata inferiore à 10 tunnellate.
A differenza fundamentale trà i dui tipi d'attrezzatura stà in a migliurazione di l'efficienza generale purtata da u so livellu d'intelligenza.
Cù l'applicazione di a tecnulugia IoT, e nove presse à pressa cumpletamente automatiche anu permessu u monitoraghju remotu è l'analisi di i dati, ottimizendu ulteriormente l'efficienza di a gestione operativa.
Industrie chì beneficianu di e presse à pressa di carta è cartone
Imballaggio è fabricazione - Cartoni compatti avanzati, scatule ondulate è rifiuti di carta.
Centri di vendita al dettaglio è di distribuzione - Gestite in modu efficace i rifiuti di imballaggio in grande quantità.
Riciclaggio è Gestione di i Rifiuti - Trasfurmate i rifiuti di carta in balle riciclabili di grande valore.
Editoria è stampa - Sbarazzatevi di ghjurnali, libri è carta d'uffiziu obsoleti in modu efficiente.
Logistica è Magazzinaggio - Riduce l'OCC è i rifiuti di imballaggio per operazioni simplificate.
http://www.nkbaler.com
Email:Sales@nkbaler.com
WhatsApp: +86 15021631102
Data di publicazione: 03 di settembre di u 2025
