E principali differenze trà u picculu è l'ordinariupresse per carta stracciasi trovanu in a dimensione di l'equipaggiu, i scenarii applicabili, a capacità di trasfurmazione è l'efficienza in termini di costi. E differenze specifiche sò e seguenti:
1. Dimensione è Cuncepimentu Strutturale: E piccule presse per carta usata anu tipicamente un cuncepimentu compactu, occupanu pocu spaziu (1-5 metri quadrati) è pesanu menu (0,5-3 tunnellate), ciò chì li rende facili da installà o spustà in lochi cù spazii limitati (cum'è e stazioni di riciclaggio di a cumunità è i picculi magazzini). A so struttura hè relativamente simplice, cù una putenza di u sistema idraulicu più bassa (15-30 kW), utilizendu un cuncepimentu à un cilindru o à dui cilindri, adattatu per operazioni leggere. E presse per carta usata ordinarie, invece, sò per u più strutture fisse, occupanu una superficia più grande (5-15 metri quadrati), pesanu 5-20 tunnellate, cù una putenza di u sistema idraulicu più alta (30-75 kW), spessu dotate di dispositivi di collegamento multi-cilindri è capaci di sustene pressioni più elevate (100-300 tunnellate).
2. Capacità di trasfurmazione è efficienza: L'attrezzatura chjuca generalmente trasfurma da 1 à 5 tunnellate à ghjornu, cù un ciclu di pressatura più longu (3-10 minuti/balla), adattatu per scenarii cù bassa generazione di carta di scarto (cum'è i magazzini di cunvenienza è i picculi supermercati). I mudelli standard ponu trasfurmà da 5 à 30 tunnellate à ghjornu, cù una forte forza di compressione (200-500 tunnellate di pressione), un ciclu di pressatura cortu (1-3 minuti/fascinu) è una alta densità di balle (500-800 kg/m³), ciò chì li rende adatti per operazioni à grande scala in cartiere di scarto, centri logistichi è altri ambienti simili.
3. Livellu d'automatizazione: E macchine più chjuche sò per u più semi-automatiche, si basanu nantu à l'alimentazione è l'imballaggio manuale, cù sistemi di cuntrollu simplici (buttuni o PLC basicu). I mudelli standard sò generalmente dotati di sistemi d'alimentazione cumpletamente automatichi, sensori infrarossi è pannelli di cuntrollu PLC intelligenti, chì eseguiscenu automaticamente funzioni di cumpressione, imballaggio è conteggio. Certi mudelli supportanu ancu u monitoraghju remotu IoT.
4. Costu è Mantenimentu: E piccule presse à pressa anu costi d'acquistu più bassi (20.000-100.000 RMB), un cunsumu energeticu bassu (30-80 kWh per ghjornu) è una manutenzione simplice (lubrificazione è manutenzione mensili richieste). Tuttavia, e dimensioni di e balle sò limitate (di solitu 30 × 30 × 50 cm). I mudelli standard anu un investimentu iniziale elevatu (100.000-500.000 RMB), richiedenu installazione è messa in serviziu, è implicanu una manutenzione cumplessa cum'è cambi d'oliu idraulicu regulari (ogni 500 ore) è pulizia di u filtru. Tuttavia, supportanu dimensioni di balle persunalizate (finu à 120 × 80 × 200 cm), risultendu in costi operativi generali à longu andà più bassi.
5. Scenarii applicabili: E macchine più chjuche sò adatte per operazioni decentralizate è à bassa frequenza cum'è i riciclatori individuali è i punti di raccolta cumunitarii; i mudelli standard sò aduprati in scenarii di pruduzzione centralizata è cuntinua cum'ècarta stracciaimpianti di trasfurmazione è cartiere, riducendu significativamente i costi di trasportu (volume riduttu di 3-5 volte dopu a cumpressione).

In riassuntu, e macchine più chjuche eccellenu in flessibilità è investimentu bassu, mentre chì i mudelli standard offrenu vantaghji in efficienza di trasfurmazione è economie di scala. L'utilizatori devenu sceglie razionalmente in basa à u so vulume mediu di trasfurmazione cutidiana, e cundizioni di u situ è u budget.
https://www.nkbaler.com
Email:Sales@nkbaler.com
WhatsApp: +86 15021631102
Data di publicazione: 16 dicembre 2025