Caratteristiche di prestazione di a macchina di balle di carta di scarti cumpleta

L'imballatrice di carta per rifiuti Full-automaticapò detect automaticamente è continuu materiali imballaggio, chì ponu dinù esse manually operated.It pò ièssiri usatu pi imballa scatula di cartone di carta, carta di ghjurnale, plastica, buttigli PET filmturnover scatuli paglia etc.with bonu effettu imballaggio.
Hà un imballaggio rapidu chì permette di risparmià u tempu è l'electricità, un tassu di fallimentu bassu, un altu risparmiu di travagliu d'automatizazione, una alta affidabilità è una longa vita di serviziu.
U dispusitivu di alimentazione hè dotatu di parechje baffles distribuiti uniformemente per impediscenu u materiale di slipping, è u materiale hè trasportatu uniformemente da u fondu à a cima in u canali di materiale di a macchina di balla.

06
L'imballatrice di carta per rifiuti Full-automaticahà una struttura raghjone simplici operazione.Use affidabile.è hè faciule da prumove è applicà in modu efficace à migliurà l'efficienza di a produzzione. Per più dettagli, per piacè cuntattateci 86-29-86031588.


Tempu di post: 01-06-2023